معیار های انتخاب قالب وردپرس حرفه ای | افزایش رتبه سایت
نوشته شده توسط : وردپرس فارسی

چرا قالب وردپرس در سئو مهم است؟

معیار اول: سرعت و بهینه سازی قالب

اولین معیاری که باید حتما به آن توجه کنید سرعت و بهینه سازی قالب هست امروزه گوگل توجه ویژه ای به سرعت بارگذاری سایت داره و اگر قالب شما از سرعت قابل قبولی برخوردار نباشه مطمئن باشید که رتبه خوبی هم نخواهید گرفت.

 

معیار دوم: ولید و استاندارد بودن کدهای قالب

استاندارد بودن و ولید بودن کد های قالب وردپرس مورد نظر شما باید حتما استاندارد باشه و از نظر خطا و دیگر موارد استاندارد بودن حتما در سطح خوبی باشه.

برای بررسی استاندارد بودن و ولید بودن یک قالب مانند معیار اول ادرس پیشنمایش آنلاین قالب رو در سایت validator.w3.org چک کنید و بررسی کنید که قالب مشکل خاصی نداشته باشه.

 

معیار سوم: واکنش گرایی و ریسپانسیو بودن قالب وردپرس

 

نکته مهمی که در این خصوص هست گوگل به ریسپانسیو و واکنش گرا بودن صفحات خیلی دقت میکنه و اگر قالب سایت شما از این نظر مشکلی داشته باشه حتما رتبه خوبی نخواهید گرفت.

امروزه اکثرا همه با گوشی و تبلت هم علاوه بر کامپیوتر های دسکتاپ برای مرور و استفاده از اینترنت بهره میبرند ، پس باید قالبی انتخاب کنید که برای صفحه نمایش های کوچک تر مثل موبایل و تبلت مشکل خاصی نداشته باشه و از نظر نمایش و کار در گوشی سخت نباشه!

برای اینکه چک کنید که اون قالب مورد نظر شما از نظر واکنش گرایی برای گوگل مشکلی نداره mobile friendly test رو سرچ کنید و می تونید از ابزار هایی مانند ابزار خود گوگل در این خصوص و سایت semrush استفاده کنید.

 

معیار های انتخاب قالب وردپرس





:: برچسب‌ها: وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: